Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Τα Xειροτερα Pουζ Ever!!

Τα περιμενα με πολυ χαρα...αλλα η χαρα μου εφυγε μολις τα πρωτοδοκιμασα... Δεν τους εδωσα δευτερη ευκαιρια καθως στην πρωτη χρηση τους η εντυπωση που μου αφησαν ηταν τοσο αρνητικη που δεν νομιζω να μου την αλλαξουν... Επιεικως θα τα χαρακτηριζα ΜΑΠΑ!

Ιδου και τα εν λογω μαπα τζελο-ρουζ! 



Η Essence ειναι εταιρια που ναι μεν εχει πολυ οικονομικα καλλυντικα, αλλα δεν ειναι και ολα της πετυχημενα.Οποτε ας πουμε περιμενα οτι υπηρχε περιπτωση να μην βγει καλο. Αλλα απ την Revlon ειχα καποιες προσδοκιες! 

Δεν εβρισκα πουθενα και καποιο review για το Pinch Me πριν το αγορασω και ειπα να το ρισκαρω... Και κλαιω τα λεφτα μου...Και να γιατι...


Οχι δεν μου επεσε μαρμελαδα στο χερι...Εχει μια περιεργη υφη που δν μπορω να περιγραψω!  Η αντλια ή που θα την πατησεις 100 φορες και δεν θα βγαλει τπτ ή που θα πατησεις μια και θα σου ''πεταξει'' τρελη ποσοτητα,αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο.. Μετα απο αρκετη ωρα απλωματος, το αποτελεσμα ειναι αυτο που βλεπετε στη δεξια φωτο.. Ενας κοκκινο-ροζ λεκες. Υποστηριζει οτι φαινονται τα μαγουλα σαν να τα τσιμπησαν...Καμια σχεση...Οταν στεγνωσει μενει το χρωμα για κανα μισαωρο (και πολυ λεω) και μετα απλως το μαγουλο εχει μια γυαλαδα! Κοστιζε 6 ευρω...

 Αυτο της Essence ευτυχως κοστιζε γυρω στα 2ευρω. Τα κλαιω μεν, αλλα οχι τοσο οσο τα 6ευρω! :P Ειναι τοσο υγρο που δεν στεγνωνει ποτε! Δεν ειχα την υπομονη να περιμενω αν στεγνωσει μετα απο ωρες. Μοιαζει πιο πολυ με λιπ-γκλος παρα με ρουζ! Στη φωτο εβαλα αρκετη ποσοτητα για να δειτε το χρωμα, γτ οταν το απλωνω δεν φαινεται καθολου , παρα μονο αφηνει την αισθηση του υγρου.




Δεν χρειαζεται να πω κατι αλλο... Ηταν η πιο αποτυχημενη μου αγορα, καθως ετυχε να τα παρω μαζι απο eshop...






2 σχόλια:

  1. χαχα καλό! δεν τα κάνεις κραγιονάκι να πιάσουν τόπο τα χρήματα σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω! Καλά λέει η T the Beauty Queen, δεν τα κάνεις κραγιόν; Κρίμα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή