Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Mini Review: AVON Supershock Mascara

Φωτο απο Google

Τον Οκτωβριο ,αν δεν κανω λαθος, η Avon ειχε ως προσφορα με 15 ευρω το αρωμα Musk, μια αντιγηραντικη κρεμα και τη μασκαρα Supershock.
Δελεαστικη προσφορα αφου ηθελα να δοκιμασω το αρωμα και η θεια μου την κρεμα!

Την χρησιμοποιω καιρο τωρα και ηρθε η στιγμη να σας πω εντυπωσεις!

  Αρχιζουμε!

 Χαρακτηριστικα:
  •  Υποστηριζει πως δινει ογκο μεχρι και 12x, καθως και μηκος.
  • Βγαινει μονο σε μαυρο χρωμα 
  •  Δεν ειναι αδιαβροχη
  • Ειναι στα 10ml 
  •  Η συνθεση της δεν ειναι ουτε πολυ υγρη αλλα και ουτε στεγνη και αυτο ειναι που την κανει ιδανικη για πολλες στρωσεις.
  • Ειναι υποαλλεργικη και οφθαλμολογικα ελεγμενη.
  • Το βουρτσακι της, οπως βλεπετε και στη φωτο, ειναι χοντρο με κοντες πλαστικες τριχες οι οποιες ειναι και πολυ ελαστικες.



Αν και δεν ειχα χρησιμοποιησει ξανα τετοιο βουρτσακι,με βολεψε αρκετα.
Οι βλεφαριδες μου ειναι μακρυες και συνηθως ειναι πλεγμενες (οπως φαινεται στη πρωτη φωτο) ομως τις ξεχωριζει πολυ καλα.
Σιγουρα δινει ογκο και μηκος, αλλα οχι σε βαθμο που να σοκαριστω (βαση της ονομασιας της)! 
Μπορειτε να την περασετε πολλες φορες, ομως ειναι προτειμοτερο να μην περιμενετε να στεγνωνει τελειως για να περασετε την επομενη στρωση γιατι αλλιως τις κολλαει λιγο μεταξυ τους.

Παρακατω οι φωτο σας δινουν μια μικρη ιδεα  πως φαινεται φορεμενη η μασκαρα.


Χωρις μασκαρα

Μια στρωση μασκαρα

Με δυο στρωσεις μασκαρα

Αυτο που μου εκανε πραγματικα εντυπωση ειναι οτι αν και ωρες μετα την εφαρμογη της, δεν ειδα κομματακια κατω απ τα ματια,οπως συμβαινει με τις περισσοτερες.

 Τελος, βγαινει πολυ ευκολα απ τις βλεφαριδες και με μαντηλακι. 

Την κανονικη της τιμη δεν την γνωριζω, ομως την θεωρω παρα πολυ καλη και σιγουρα  θα την ξανααγοραζα.

Εσεις εχετε δοκιμασει προιοντα απ την σειρα Supershock της Avon;
Αν ναι ποια και τι εντυπωσεις σας αφησαν;



13 σχόλια:

  1. ego san antiprosopos tis avon tis exo dokimasei oles! gia mena i kalyteri mascara tis etairias einai i spectra lash p prosarmozeis ton ogko einai yperoxi! oson afora t super shock, th s proteina tin supershock max (stin mple syskeuasia) p dinei akoma perissotero ogko k kyrios einai adiavroxi! akoma, t molyvia supershock einai t e l e i a!

    follow me if yoy want http://beautyworldnena.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την έχω πάρει και ξαναπάρει και ξαναπάρει! Τη λατρεύω και εγώ. Από τα πιο αγαπημένα προιόντα της avon :)

    http://ariadnizor.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα την δοκιμασω σιγουρα! πολυ ομορφο και προσεγμενο το blog σου! αν έχεις την καλοσύνη ρίχνε μια ματιά πού και πού και στο (πολύ νέο)blog μου http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/
    ελπίζω να σου αρέσεi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία φαίνεται!! μάλλον θα την παραγγείλω κι εγώ! είμαι ήδη μέλος σου! αν θέλεις πέρνα καμια βόλτα και από μένα!! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την έχω και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα της, απλά βρίσκω λίγο δύσκολη την εφαρμογή με αυτό το βουρτσάκι γι αυτό συνήθως την χρησιμοποιώ πάνω από κάποια άλλη για έξτρα διαχωρισμό και ένταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή