Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Lipstick Haul!!!!

Κατά καιρούς περνάω φάσεις με τα καλλυντικά,φάση ρουζ, φάση bronzer, φάση highlighter,φάση κραγιόν κτλ, δηλαδή φάσεις που ψωνίζω σαν τρελή ένα μόνο είδος.Για τώρα ψωνίζω σαν τρελή κραγιόν, όπως θα διαπιστώσατε απ τον τίτλο, και κυρίως πολύ έντονα χρώματα.

Ένα πέρασμα απ' το Ελ.Βενιζέλος, μια βόλτα απ το Hondos και μια παραγγελία απ το ίντερνετ της φίλης μου, πρόσθεσαν στη συλλογή μου τα παρακάτω: 




Αναλυτικά:


MAC PRO LONGWEAR: Love For Ever


Rantiant Vinyl Lipgloss-08


Maybelline Vivids-904 Vivid Rose


Rimmel Kate Moss-no22


Rimmel Kate Moss- no20


MAC Sheen Supreme- Insansety It


Korres Lipbutter Gloss- Peach


Τα MAC και το gloss του Korres τα αγόρασα απ το Ελ.Βενιζέλος (έχουν τρομερή έλλειψη σε όλα σχεδόν τα MAC κραγιόν), τα Maybelline και Rantiant από Hondos και τέλος τα Kate Moss μου τα παράγγειλε η φίλη μου μαζί με μια δική της παραγγελία (το no22 μου το διάλεξε σαν δώρο).  


Θα κάνω και review, αν όχι για όλα, για κάποια απ αυτά στο εγγύς μέλλον!

Εσείς σε τί φάση βρίσκεστε;





3 σχόλια: