Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Mini Review: Sephora Sculpting Disk

Ήταν η πρώτη φορά που έμπαινα σε κάποιο κατάστημα Sephora και περιττό να σας πω ότι έπαθα έναν ψιλο-πανικό! Δεν ήξερα που να πρωτοκοιτάξω! 

Στο stand με τα προϊόντα Sephora, αυτό που με τράβηξε ήταν οι τεράστιοι δίσκοι με πούδρες! Οι βιαστικές φίλες μου δεν με άφησαν να τα επεξεργαστώ με την ησυχία μου και έτσι, χωρίς πολλή σκέψη, κατέληξα να πάρω το Sculpting Disk, το οποίο χωρίζεται σε bronzer,highlighter και μια πούδρα. Τρία σε ένα,ότι πρέπει και για ταξίδια...Είπα why not?

Αρχικά, η συσκευασία μ' άρεσε πάρα πολύ, είναι sleek και έχει και έναν τεράστιο καθρέφτη καθώς επίσης και οδηγίες στο πίσω μέρος της.


Η πούδρα είναι στα 12gr ενώ το bronzer και το hightlighter από 5gr το καθένα.   

Απλώνονται όλα πάρα πολύ εύκολα αλλά θέλει λίγο προσοχή καθώς θρύβονται επίσης εύκολα. Μυρίζουν πολύ έντονα ταλκ, εμένα προσωπικά ,όπως έχω πει, δεν μ αρέσει και τόσο. Η διάρκεια τους, και κυρίως της πούδρας, είναι πάρα πολύ καλή.

Τα swatches τους: 


Η άποψη μου για το καθένα ξεχωριστά:

Bronzer: Δεν θα το χρησιμοποιούσα για κοψίματα καθώς εκτός του ότι έχει shimmer, όταν απλωθεί έχει πορτοκαλί τόνους, πράγμα καθόλου κολακευτικό για το δικό μου κάτασπρο πρόσωπο. Σίγουρα είναι καλύτερο για το καλοκαίρι για τη δημιουργία της όψη του ηλιοκαμένου 'η και για ρουζ.

Hightlighter: Έχει αρκετό shimmer και ροζ-ροδακινι απόχρωση .Σαν highlighter πιστεύω πηγαίνει περισσότερο σε πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες. Σε ανοιχτόχρωμες είναι πολύ καλό και σαν ρουζ δίνοντας το εφέ της υγείας!

Matifying Powder: Δίνει όντως ματ αποτέλεσμα που κρατάει αρκετά. Αν και στην αρχή μου φάνηκε να ''πορτοκαλιζει'',στο δέρμα μου τελικά ταίριαξε καλά. Την χρησιμοποίησα κυρίως στο Τ του προσώπου  καθώς επίσης και κάτω απ τα μάτια σαν σταθεροποιητικό του concealer.

Τέλος, τη σχέση τιμής-ποιότητας-ποσότητας τη βρίσκω εξαιρετική, αφού με 13 ευρώ περίπου είναι σαν να αγοράζετε 2 ρουζ και μια πούδρα,κανονικού μεγέθους και τα τρία 

Μπορεί τελικά να μην με βολέψει για τον σκοπό που το πήρα, δλδ για contouring-highlighting αλλά πέραν του bronzer, τα άλλα δυο τα χω βολευτεί. 

Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα Disk απ τα Sephora. 
Εσείς ποιο έχετε δοκιμάσει και ποιο θα μου προτείνατε; 





1 σχόλιο:

  1. Δείχνει τέλειο και όντως πάρα πολύ οικονομικό για την ποσότητα προϊόντος! Θα πάω να το δω κι από κοντά. Ευχαριστούμε για το χρήσιμο και αναλυτικό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή