Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Put Them To The Test: Eyelid Primer!

Το primer ματιών, όπως είναι γνωστό, χρησιμοποιείται σαν βάση για το μακιγιάζ των ματιών. Θα το χαρακτήριζα θαυματουργό, αφού μπορεί να βοηθήσει μια σκιά που δεν γράφει καλά να αποδώσει τα μέγιστα!


Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει τρία από διαφορετικές εταιρίες,όλες drugstore,γι αυτό και δεν μπορώ να τα συγκρίνω με κάποιο high end.


Jordana Eye Primer BaseΤο συγκεκριμένο το προμηθεύτηκα από site του εξωτερικού. Είναι στα 1.86gr και κοστίζει 1.99$ και έχει μόνο μία απόχρωση.Το χρώμα του είναι μπεζ/ροζ, που εμένα προσωπικά μ αρέσει πολύ, και γι αυτόν το λόγο μπορεί να  χρησιμοποιηθεί και σαν highlighter. Σαν υφή το βρίσκω λίγο σκληρό και δύσκολο στο να απλωθεί με πινελάκι, γι' αυτό και προτιμώ να το απλώνω με δάκτυλο.Είναι ελάχιστα κολλώδες και στεγνώνει πολύ γρήγορα. Τονίζει το χρώμα των σκιών, ακόμα και αν δεν είναι οι καλύτερες. Με αυτό έχω παρατηρήσει ότι στα δικά μου τουλάχιστον βλέφαρα,τα οποία έχουν αρκετή λιπαρότητα, οι σκιές κρατάνε έως και 5 ώρες, πράγμα πολύ ικανοποιητικό.




Α: Χωρίς primer Δ: Με το primer

Elf Eyelid Primer: Επίσης το προμηθεύτηκα από το γνωστό site της ELF. Κοστίζει 1.50£ και είναι στα 5ml. Υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις που μπορείτε να επιλέξετε. Έχω δοκιμάσει τις αποχρώσεις Sheer(διάφανο) και Champagne (taupe με shimmer). Έχει υγρή μορφή και απλώνεται πολύ εύκολα και με πινέλο αλλά και με το δάκτυλο. Όταν στεγνώσει έχει αρκετά κολλώδη υφή, που αν δεν δράσετε γρήγορα, σίγουρα θα δυσκολευτείτε λίγο στο άπλωμα των σκιών σας.Πέρα απ' αυτό, οι σκιές θα σας κρατήσουν ώρες αναλλοίωτες και έντονες, και όπως είπα και παραπάνω, στα δικά μου λιπαρά βλέφαρα έχουν κρατήσει και 10 ώρες,χωρίς υπερβολές! Γι αυτό είναι και το αγαπημένο μου απ τα τρία αλλά προτιμώ την Sheer απόχρωση.




Μια όχι κ τόσο καλή φώτο!
Α-Χωρίς Δ: Με το primer 


L.A Pro Primer Eyeshadow Stick: Και αυτό από site του εξωτερικού και επίσης πολύ οικονομικό στα 2.50$ (χωρίς τα έξοδα αποστολής) .Βγαίνει σε τρεις αποχρώσεις,άσπρο όπου και επέλεξα,nude και μαύρο και είναι σε μορφή σκιάς σε στικ των 2gr. Έχει πολύ ελαφριά κρεμώδες υφή και απλώνεται πάρα πολύ  εύκολα. Όταν απλωθεί δεν νιώθει να κολλάει καθόλου, όπως τα άλλα δύο.Σίγουρα οι σκιές γράφουν καλά αλλά το συγκεκριμένο ,λόγω τους χρώματος του, το προτιμώ για πολύ έντονα χρώματα καθώς τα αναδεικνύει καλύτερα. Τέλος, η μάξιμουμ διάρκειά του είναι γύρω στις 5 ώρες.


Α: Χωρις Δ: Με το primer

Και με τα τρία έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη... Κάνουν τη δουλειά τους και δεν επιβαρύνουν και τη τσέπη!

Εσείς χρησιμοποιείται primer όταν κάνετε το μακιγιάζ σας; Αν ναι, ποίο;

Για το αντίστοιχο ποστ με τα primer προσώπου ρίξτε μια ματιά εδώ!


    

6 σχόλια:

  1. αχ τι ωραια!!! θα ηθελα να δοκιμασω το τελευταιο, μπορεις να μου πεις τα site;; primer ματιων δεν εχω, μονο ενα της olay-cover girl που ειναι για ολο το προσωπο και για τα ματια και ειναι πολυ ωραιο!

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. www.beautyjoint.com αλλα θα σου προτεινα να κανεις παραγγελια κ αλλα πραγματα γτ δν συμφερει μονο ενα πραγμα με τα εξοδα αποστολης

      Διαγραφή
  2. αγαπώ αυτό της Elf!!!! Βέβαια για να σου πώ το μυστικό μου το πιο σουπερ από όλα είναι το jumbo μολύβι της NYΧ... οι σκιές σου θα μείνουν ωωωωρες!!!!! φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο ποστ!Εμένα μου αρέσει πολύ το mineral primer της elf, κρατάει πολλές ώρες αλλά δεν δίνει ένταση στη σκιά!Το επόμενο που θέλω να δοκιμάσω είναι της jordana!
    Αντίθετα με τη Φωτεινή από πάνω ,εγώ τα σιχαίνομαι τα jumbo eye pencils είναι πάρα πολύ λιπαρά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω! Και το μινεραλ ηθελα να το δοκιμασω, αλλα ακουσα οτι κανει ακριβως την ιδια δουλεια με αυτο της απλης σειρας.

      Διαγραφή